باعث میشه بچه وزن خیلی بالای داشته باشه ولی ریه هاش کامل نشه
نه برا بعضیا وزن نمیگیره زیاد
عزیزم من طرز تهیه آش دوغ و نوشتم تو پاک کردی
اره
من سربارداری اولم دیابت داشتم به خاطر پارگی کیسه آب در35 هفته زایمان کردم،اب دورش زیاد نبود. همه چیشم کامل بود تکمیل ریه زده بودم بچه ام مشکلی نداشت. 2/980 بود
من قند داشتم بارداری اولم ولی پسرم وزنش ۲۸۰۰ گرم بود اونم ۳۹.۵ هفته بودم که زیمان کردم
بله پسر اولم هنوز من قندم لب مرز بود آب دور جنین زیاد بود ۴کیلو ۱۰۰ بدنیا آمد 🧿
اره ولی خوب نیس….بچه بعدا قندش زود به زود میفته انگار
من دیابتی ام پسرم وزنش بالا بود ۳۷هفته ام به دنیااومد کامل بود همه چیش
آب دورش هم زیاد میشه
اره تپلی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.