مامانا بینی بچه مون شبیه همون عکس های توی سونو گرافی میشه؟

۴ پاسخ

اره دختر من دقیقا مثل سونوش شد

واسه دختر من دقیقا همون شد

اره ولی خب اون پف داره بعد چند روز بادش میخوابه

تو آنومالی nb چند زده اگه بالای ۵ باشه بزرگه
اگه بین ۴ یا ۵ باشه نرماله

سوال های مرتبط

مامان 💙جوجه سعید💙 مامان 💙جوجه سعید💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی