دکتر به من گفت ببلاک بیومل و اپتامیل خوبه.ولی متاسفانه بچه ام به پروتین گاوی حساسیت پیدا کرد الان الفامینو میخوره تلخ و زهرماره
بستگی داره چی بسازه
نان و گیگوز خوبه
من از تولد خودم شیرم سیرش نمیکرد بلدنیودم بدم بهش شیرخشک ببلاک ۱دادم بهش براش خوب بود تاالان بستگی داره باید امتحان کنی ببینی کدوم میسازه بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.