سلام خانما بهترین شیر خشک چه شیری هست

۳ پاسخ

دکتر به من گفت ببلاک بیومل و اپتامیل خوبه.ولی متاسفانه بچه ام به پروتین گاوی حساسیت پیدا کرد الان الفامینو میخوره تلخ و زهرماره

بستگی داره چی بسازه
نان و گیگوز خوبه

من از تولد خودم شیرم سیرش نمی‌کرد بلدنیودم بدم بهش شیرخشک ببلاک ۱دادم بهش براش خوب بود تاالان بستگی داره باید امتحان کنی ببینی کدوم میسازه بهش

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۹ ماهگی
مامان مهدیار🩵👶🏻 مامان مهدیار🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۳ ماهگی