خانمایی که هماتوم داریم
هر روز لخته کوچیک قهوه ای میبینید؟؟؟؟؟؟

۱ پاسخ

من هماتوم داشتم ولی اصلا لکه بینی نداشتم
لک قهوه ای که فکر کنم عادیه
ولی لخته بودنش رو نمیدونم
شیاف استفاده میکنی عزیزم؟

سوال های مرتبط

مامان فربد و تودلی مامان فربد و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری