سلام خانوما کی هماتوم داره؟؟ خونابه قهوه ای هم میبینید؟؟

۸ پاسخ

منم دارم عزیزم تواستراحت مطلقم همش لکه دارم

من از هفته بارداری تا حدود هفته ۱۵ هم خونریزی داشتم هم لکه

منم دارم هنوز کامل قطع نشده

اره

منم هماتوم دارم کلا یه بار دیدم الان 10 هفته و 6 روزم

من داشتم تا ان تی لک قهوه ای میدیدم
دیگه خوب شد

عزیزم شما اولین باری ک تیتر بتا دادین شده بود ۲۰ بعد چند روز ازمایشو تکرار کردین؟؟چند شده بود عددش؟🥺برای منم ۲۰شده باید تکرار کنم نگرانم خیلی

من امروز ی ترشحی ازم رفت نمیدونم واقعا چه رنگه نمیدونم هماتومه یا نه ولی دارم دیونه میشم

سوال های مرتبط