مامانا این تب؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

بله
چون باید نیم هم اضافه کنی
میشه ۳۷/۷

و شروع تبه

عزیزم شروع تب است و چون ممکنه خوابتون ببره و دیر تبشو چک کنید ممکنه نصف شب خیلی بالا بره. من در چنین شرایطی معمولا استامینوفن میدم به بچه هام

۳۷ونیم ب بالا تب حساب میشه

نه بالا ۳۷/۵ تب اما چک کن اگر. دیدی بالاتر رفت و کمتر نشد محض اطمینان شب استا بده بعد بخواب

آره خفیف

خیر ......

بله.

اره داره تب میکنه تازه
شربت بده بالا نره

استامینوفن بده .ویروس اومده .منم و دخترام مریض شدیم

اره تب هست

این دما سنج ها رو دکتر گفت عددی ک نشون میده رو با نیم درجه بیستر درنظر بگیر با این حساب بله تب هست

سوال های مرتبط

مامان آیسا💞آریا مامان آیسا💞آریا ۴ سالگی