بله
چون باید نیم هم اضافه کنی
میشه ۳۷/۷
و شروع تبه
عزیزم شروع تب است و چون ممکنه خوابتون ببره و دیر تبشو چک کنید ممکنه نصف شب خیلی بالا بره. من در چنین شرایطی معمولا استامینوفن میدم به بچه هام
۳۷ونیم ب بالا تب حساب میشه
نه بالا ۳۷/۵ تب اما چک کن اگر. دیدی بالاتر رفت و کمتر نشد محض اطمینان شب استا بده بعد بخواب
آره خفیف
خیر ......
بله.
اره داره تب میکنه تازه
شربت بده بالا نره
استامینوفن بده .ویروس اومده .منم و دخترام مریض شدیم
اره تب هست
این دما سنج ها رو دکتر گفت عددی ک نشون میده رو با نیم درجه بیستر درنظر بگیر با این حساب بله تب هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.