دوستان این تبِ؟

تصویر
۵ پاسخ

بله داره شروع میشه متاسفانه ، استامینوفن بدین، اگر بچه بدتبه پروفن کودکان

پاشویه کن حتما یه شربت تب بر بده شیاف بزن یه حموم هم ببرش اگه میتونی یا پاشو بزار تو آب

شروع تبه عزیزم کنترلش کن تا بالا نره

۳۷.۴ به بالا تب حساب میشه

شروع تبه

سوال های مرتبط

مامان 💜elina💜 مامان 💜elina💜 ۴ سالگی
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی ۵ سالگی