اولش با تب بعد اسهال استفراغ بود،الان فقط تب با ایبو قط میشه بعد ۳ساعت دقیق برمیگرده،از جمعه هفته قبل تا الان،اینجوریه،اما امروز دکتر ازیترو مایسینشو گفت قط کن فقط سفکسیم بدم،از سر شب تبش قط فعلا،ازمایشاشم همه پاک بودن
دندون اسیابای پایینم بعد جور اذیتش میکنه،دندون انقد تب بده؟!اما اینم بگم حتی نمیزاره غذا بخوره
شاید ویروس رزئولا گرفته. معمولا تا پنج شبانه روز تب میکنه بچه بدون علایم دیگه. بعد بدنش دونه های قرمز میزنه و تبش میاد پایین.
احتمالا ویروس روزئولاس
هیج علائم دیگه ای عیراز تب نداره؟
شاید هم ویروسه هم دندون. این هفته خیلی از بچه های گهواره تب داشتن
از دکترش بپرس دچار تب دوره ای نشده؟ بایه قرص خوب میشه
گلوش چیزی نمونده؟؟؟
اگر نمونده مطمئن باشید بخاطر دندان ها س
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.