بعد آزمایش گلوکز دگه ازمایشیم هسته تو بارداری؟

۳ پاسخ

نه عزیزم دیگه نیست

وایی خداروشکر خسته شدم امروز گلوکز دارم حالم خیلی بده انگار قندم بزنه بالا این حسو دارم

نه تمومه

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته سی‌ام بارداری