۳ پاسخ

دختر من چهار پنج ماه پیش پاشد گریه زاری پوشک نمیخام از اون روز تو. قصری جیش میکنه مهمونیم بریم پوشک میکنم میاد میکوبه در ک و نش میگه مامان لول
لول🥲🥹

عزیزم اگه میتونی تا دوسالگی یابیشتر هم تحمل کن تا بچه تمرکزش روی این مسیله نباشه.میگن بچه دچار یبوست حتی تو بزرگسالی هم میشه وقتی زود بگیری

از الان استارت ذهنی شو بزن

سوال های مرتبط