۶ پاسخ

نگران نباش منم اینجوری بودم سر دخترم دکتر استراحت مطلق داد تا هماتوم از بین رفت کیست هم گفت خودش خوب میشه خداروشکر قلبش تشکیل شد و ادامه راه...

تشکیل میشع خیالت راحت

آره نگران نباش زود رفتی
استراحت کن

تشکیل میشه عزیزم خیلی زود رفتی هنوز وقت هست

بله ک تشکیل میشه
استراحت کن

خیلی زیرشکمم درمیگیره یعنی این یکی میمونه برام

سوال های مرتبط