۶ پاسخ

واااای چه لاکی خشگلی چه ناخن خشگلی عاشق رنگ قرمز هستم😋🤤

براپسرمنم این طوری ولی هنوز خبری نیست

دست نزن دیر در میاد حتماً جایش درد می‌کنه

هنوز زیر لثه اس اصلا در نیومده

مال بچه من از ۴ماهی همینجوری بود هنوز ۹ماهشه در نیومده😭

گمونم هنوز مونده تا بیان بالا
فعلا زیر لثه ن

سوال های مرتبط