هرچیزیکمشبد نیست من که همه چیمیخورم
عزیزم
زیاد سخت گیر نباش
عب نداره عزیزم دمنوش خوب نیست
عزیزم شوید تو باقالی پلو و باقالی خورشت و اینا مشکلی نداره عرقییجات و دمنوشش رو نباید خورد
کی گفته ضرر داره؟! این حرفا از کجا در میاد
بیارش بالا🥲
نوشجونت موردی نداره اونقد..هرروزم ک نمیخای بخوری
من از اول بارداریم دارم میخورم ضرری هم نداره فقط دم کرده شوید ضرر دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.