میگم من شام شویدپلو خوردم الان سرچ کردم نوشته خوب نیست. چکار کنم؟

۸ پاسخ

هر‌چیزی‌کمش‌بد نیست من‌ که همه چی‌میخورم

عزیزم
زیاد سخت گیر نباش

عب نداره عزیزم دمنوش خوب نیست

عزیزم شوید تو باقالی پلو و باقالی خورشت و اینا مشکلی نداره عرقییجات و دمنوشش رو نباید خورد

کی گفته ضرر داره؟! این حرفا از کجا در میاد

بیارش بالا🥲

نوشجونت موردی نداره اونقد..هرروزم ک نمیخای بخوری

من از اول بارداریم دارم میخورم ضرری هم نداره فقط دم کرده شوید ضرر دارع

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد