۵ پاسخ

اره خیللیی

اره خیلی خوبه.مخصوصا کسیکه قصد بارداری داره پول سونو و بیمارستان اینا خیلی میشه

اره خیلی
انقدر هزینه سونو ازمایش و دارو ویزیت بالاست ک حتما انجام بده
برای زایمانتم خوبه

آره
بیمه تکمیلی ما البرزه با فرانشیز ده درصد
خیلی خوبه
هزینه آزمایشات ویزیت ام آر آی سونو ...
خیلی جاها کمکمون بوده.

آره خیلی

سوال های مرتبط