۱۰ پاسخ

پاشویش کن
اگه خیارداری قاچ کن بزارجاهای مختلف بدنش چون سرده گرمای بدن میکشه بیرون
پیازحلقه کن کف پاش بزارجوراب پاش کن

جوراب پاش کن پیاز بذار کف پاش لباس خنک تنش کن زیر بغل و شکمشو با دستمال نم کن

پیاز حلقه کن بذار کف پاش جوراب بپوشون

من هفته پیش دخترم خیلی نبش بالابودشیاف اطفال گذاشتم هیچ تاثیری نداشت بردم بیمارستان گفت شیاف بزرگ بزار براش این بی تاثیر

آب ولرم رو به خنک درست کن توش گلاب بریز بذار پاشو بذاره توش چنددقیقه خودتم دست به آب و گلاب بزن بمال به شکم و زیر بغلاش

با آب ولرم و سرکه پاشویه کن.به پیشونیشم بزن

پیاز که خانما گفتن عالیه
رنده کن با آبش پاشویش کن
من همیشه هم عرق بید تو خونه دارم هروقت تب میکرد پاشویش میکردم به سرعت میومد پایین
روزی چندین بار با عرق بید اینکارو میکردم
بیدمشک نه هاااااا
بید

پاشویه کن دارو بده ایشالله بهتر میشه

استامینوفن میدی!؟
هر ۴ ساعت نشد هر ۲ساعت

پاشویش کن

سوال های مرتبط