۱۸ پاسخ

النگو بگیر چون پول هر روز داره ارزش خودش از دست میده اینجوری وقت جشن اگه النگو بفروشی سود میکنی

عزیزم کاری که فکر میکنی درسته رو انجام بده شوهرتم یجوری با حرف راضیش کن.
من پولی که جمع شد حدود 150 تومنی شد هم یه جشن خیلی عالی تو تالار گرفتم الیته فقط بعدظهر بود هم بقیشو دادم طلا
شوهر منم میخواست چیزی که مونده رو خرج کنه من نذاشتم

به نظرم طلا بخرید یه دستبند قشنگ
چون پول مال خودش هست و همسرتون بعد خواست بگیره یه چیز دیگه بگیرین .

ی النگو اینه ای میشه عزیزم

تو این گرونی و بیکاری به نظرم جشن گرفتن کار بیهوده ایه

شوهرت هیچی نمیخره گول نخور
با ۲۵تومن النگو نمیدن ک نهایت بتونی گوشواره بخری
ولیمه هم نده
تو این وضع کی دیگه ولیمه میده
گذشت
الان همه تو خرج زندگی خودشون موندن
چ کارا

من واسه خودم طلا خریدم کادوی من نزدیک 110 میلیون شد

طلا بخر براش

من با پولاش یه انگشتر خریدم واسه خودم با یه گوشواره واسه خودش😂😂ولی خب تک دخترمه همه طلاهام مال خودشه

اگه شده گوشواره یا پلاک بخر واسش بمونه

طلا برا خودش بخر

با این پول که النگو نمیشه ولی اگه میگه خرج کن میخرم باورنکن دیگه نمیخره باهمین یچیز کوچیکم شده طلا بگیر😬😃

من باشم میدم النگو

طلا بگیر براش

بگو اول بخر

من برای پسرم هرچی جمع شد دادم ی سکه پارسیان خریدم طلا بخر براش میمونه

من که هرچی کادو دادن بهش طلا خریدم براش

من برا خودم گوشواره گرفتم ۳۰ تومن شد😃😂

سوال های مرتبط