هیچ راهی نیست شکمم ترک نخوره ؟؟؟؟

۱۰ پاسخ

من تا ۳۶ هفته ترک نداشتم بعدش ترک خورد ولی زیاد نبود افتضاحم نشد چندتا خط سفیده

والا میگن چرب کنین کمتر ترک میخوره

نه عزیزم متاسفانه

به نام خدا خیر 😁

مال من هنوز ترک نخورده

خوب وقتی پوست شکم داره کش میاد معلومه ک ترک میشه دیگ جاباز میکنه با پماد روغن فقط یکم جلوگیری میشه از خارش ترک بیشتر

نه والله

میشه گفت باید اینجوری ب دنیا بیای

نه عزیزم من بایواویل هم زدم ژنش رو هم نداشتم امشب ترک خوردم

میگن ارثیه
من خاهرم انقدر پماد خارجی زد آخر هم ترک خورد
من هیچی نزدم بازم خورد

سوال های مرتبط

مامان گلاره مامان گلاره هفته چهلم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۳ ماهگی
مامان اقا لوبیا مامان اقا لوبیا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری