من تا ۳۶ هفته ترک نداشتم بعدش ترک خورد ولی زیاد نبود افتضاحم نشد چندتا خط سفیده
والا میگن چرب کنین کمتر ترک میخوره
نه عزیزم متاسفانه
به نام خدا خیر 😁
مال من هنوز ترک نخورده
خوب وقتی پوست شکم داره کش میاد معلومه ک ترک میشه دیگ جاباز میکنه با پماد روغن فقط یکم جلوگیری میشه از خارش ترک بیشتر
نه والله
میشه گفت باید اینجوری ب دنیا بیای
نه عزیزم من بایواویل هم زدم ژنش رو هم نداشتم امشب ترک خوردم
میگن ارثیه
من خاهرم انقدر پماد خارجی زد آخر هم ترک خورد
من هیچی نزدم بازم خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.