۱۳ پاسخ

من از سزارین میترسم.هرچند سر بارداری اولم بعد زایمان برا بخیه‌ها خیلی اذیت شدم گفتم دبگه عمرا طبیعی بیارم.ولی الانم باز ترس از سز انتخابم طبیعیه.فقط گفتم حتما ماما همراه میگیرم این سری و اینکه مراقبتهای بعد زایمان رو رعایت میکنم تا زود خوب بشم نشه مثل باردارب اولم طول کشید تا کامل خوب بشم.رعایت مثل فقط در مواقع شیردادن بچه بشینم.مهمون هم از روز اول اعلام میکنم نهایت تا ۱۰روز کسی نیاد پیشم ک مجبور بشم بشینم

من بین دوتاشوت موندم از دوتاشوت وحشت دارم 🥺

اوایل زندگی به خاطر نداشتن اطلاعات و هزینه و اینکه کسی رو نداشتم بعد سزارین ازم مراقبت کنه ،الانم والا همینه کاری کردن طبیعی بیمارستان خصوصی نمیتونیم بریم 😑😑

طبیعی هم بخیه بزام سری قبلی بد زده بودن تا مدت ها برای دسشویی اذیت میشدم

من زایمان دوممه از سزارین میترسم
اینم میخوام طبیعی بیارم
اما تاپیک یکی از مامانا رو خوندم که گفته طبیعی بوده و حین زایمان پارکی مقعد و اینا پیدا کرده و الان بستری هست خیلی بد بوده زایمانش ایشالا زود خوب بشه
حالا من از ترس طبیعی هم دارم
نمیدونم چیکار کنم
سزا ین هم بخاطر سوند
و سوزن بی حسی
و درد های بعدش میترسم و مراقبت بعدش
دوشنبه هم که میشه 18 برج 3 معاینه دارم 38 هفته نموم میشم حالا موندم چیکار کنم

دلیلام زیاده ک باانتخابم طبیعیه
۱چندلایع شکمتوجلوچشم خودت میبرن زنداییم میگه حتی صداشم شنیدم😐😐
۲آمپول بی حسی ک میزنن تاچندین سال اصرش میمونه ویکم کارسنگین کنی کمردردمیشی
۳دیگ نمیتونی کارای سنگین کنی
۴حداقل چند هفته طول میکشه ک بتونی سرپابشی
۵ازسوندگذاشتن شدیدامیترسم

دلیلش این بود چون فقط بیمارستان دولتی داریم و سزارین اختیاری قبول نمیکنن
دیگه چون اولی طبیعی اوردم، با اینکه سخت بود و اذیت شدم ولی گفتم دومی هم هرچی خدا بخواد و فعلا طبیعی
و هم اینکه میترسم بعد سزارین سرپا نشم و مامانمم کمردرد و پا درد داره نمیتونه زیاد مراقبت کنه

من تا حالا تجربه زایمان ندارم ولی انتخابم طبیعیه چون از سزارین به شدت وحشت دارم

من خیلی از بخیه میترسم و واقعا از سزارین خوشم نمیومدبخاطر همین رفتم طبیعی ولی واقعا اونقدرا هم میگن بد نیست

من زیاد تحقیق کردم قبل زایمانم‌
بستگی به آستانه تحملت داره من خودم تا دردای ۵ دقیقه رو تحمل میکردم موقع دردای دو دقیقه آیی اذیت شدم ولی درکل باید دردارو کشید فقط بخیه بعد زایمان اذیت می‌کنه مثلا واسه نشستن و دستشویی

بنظرم طبیعیه بهتره میترسم از سزارین

من بارداری اولم بخاطر اینکه واقعا از جای بخیه نفرت داشتم طبیعی انتخاب کردم ولی بعدش دیدم طبیعی انقدرام ترسناک نیس و راحت سرپا میشم برا همین همیشه انتخابم طبیعیه

منم میخام بدونم🫠

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری