۶ پاسخ

عزیزان موافقید یه گروه تو روبیکا بزنیم مامان هایی که دوقلو یا چند قلو دارن از تجربیات همدیگه استفاده کنیم؟؟؟؟

دوقلوهای من ۹ ماهشونه هنوز کمکی دارم، نمیدونم تا کی باید کسی باشه واقعا خسته کننده شده این وضع برام، از طرفی هم حتی فکر کردن به اینکه یک ساعت باهاشون تنها باشم دیوونم میکنه چه برسه به اینکه واقعا باهاشون تنها باشم ، اصلا از پسشون برنمی‌برنمیام خیلی خیلی سخته

دوقلوهای من تا این سن هم نیاز به کمکی دارم دوتاشون باهم گریه میکنن یه وضعی مییییشه

والا ما رو که همون هفته اول ول کردن 😅

من تا دو ماهگي بعدش تنها بودم تا شب ک باباشون بیاد

تا اخر عمرت 🤣🤣

سوال های مرتبط