۷ پاسخ

با فرنی و حریره شروع کزدم

بخاطر رفلاکسش به دستور پزشک از فرنی شروع کردم

پايان ٥ ماهگي/فرني

من می خوام پایان ۶ ماهگی شروع کنم

تازه شروع کردم با فرنی

من از ۴ماهگی فرنی میدم

اخر شیش ماهگی با فرنی و‌حریره بادوم شروع کن

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان آرتین و آوین🧿 مامان آرتین و آوین🧿 ۱۷ ماهگی