اگه بخوای نشون دکتر بدی باید وقت بگیری
نه عشقم بایدوقت بگیری.منم جواب آزمایش وعکس بردم.بایددرواقع نصف ویزیت روبگیرن چون خودش آزمایش نوشته امامامان ویزیت گرفت کریمی.۸۳۳هزار.امافیروزابادی جواب آزمایش روبین مریض میبینه اگرم دارولازم باشه مینویسه ویزیت جدانمیگیره
نه همون تاریخی که زده جواب آماده میشه برید بگیرید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.