بچه
غذا
دارو اضافه وزن

تصویر
۵ پاسخ

ببین بدن تو شوک می‌ره چند تا دلیل داره مثلا یا اینقدر کم کالری مصرف کردی ک بدن خودشو تو قحطی می‌دونه یا پروتیین ب نسبت خیلی کمتر بوده یا خیلی وقته ک رژیم هستی اول ببین کدوم یکی اینهاست

یه روز باید بیشتر بخوری بعد دوباره بری تو رژیم که به بدنت شوک وارد بشه

باید شوک بدی یه روز یکم بیشتر از روز قبل بخور تا از حالت تکراری دربیاد

روش شوک سه روزه خوبه
کلا شوک ها سه روزه اند
اما چند مدل شوک سه روزه داریم
این اشتباهه
همون پاکسازی
تعادل
تقویت بهترینش هست

ن ....اشتباهه ...

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی