۹ پاسخ

من ۲۸هفته و ۵روز وزنش ۱و ۱۷۶بود 🫠🫠گفت کمه تغذیه تو درست کن

کم که نیست اما حلیم و آبگوشت و بستنی وزن دهیه خوبی دارن

هرچی دم دستت میاد بخور تپلی بشه

بچه وزنش نرماله به هفتش

نه خوبه برای من ۱۱۰۰ بود

تا‌میتونی بستنی بخور کباب حلیم تخم مرغ آب‌پز بادوم من که‌نمیتونم تخم مرغ بخورم بدم میاد گوشت بخور ماهی

وزنش خوبه عزیزم بیشتر وزن گیری هم از الانه ، پروتیین و مغزیجات و بستنی خیلی خوبه

ماه آخر چیزای مقوی بخور ،بستنی و حلیم اینا وزن میده

خیلی ناراحتی و حس میکنی کمه ؟

مگه دکتر گفت کمه ؟نرماله که

سوال های مرتبط