۶ پاسخ

پسر من به خودش باشه سه تاازاین قاشقا اگه خودم وارد عمل بشم تاجایی که زورم برسه میکنم تو حلقش😅

ببین بچه ها فرق دارن باهم اگر بیشتر بهورن ک‌بهتره ولی خب نمیخورن..من پسر بزرگم جون ب لبم میکرد نصف همینم ک‌شما میگی نمیخورد هنوزم ک7سالشه همینجوریه بزور میخواد غذا بهش بدی ولی پسر کوچیکم سه کفگیر از اون یزرگا میریزم براش همه رو میخوره کلا خوراکش خوبه

والا پسر من یه کفگیر با این استیل ها ک میکشم واسش میشینه پاهاشو باز میکنه میخوره گاهی تموم میشه گاهی نصفشو میخوره ولی میفهمم ک سیر شده دیگه نمیخوره

پسر من خورشتی کنارش ۲_۳تا برنج،دمپختی ۴_۶تا ،ازقاشق خودمون میخوره

بیشتر باید بخورن ولی پسر من بیشتر همینقد میخوره

آره خوبه دیگه معدش همینقدر گنجایش داره
تو یکم بیشتر براش بریز برنج اگه خورد نوش جونش اگه نخوردم بازم نوش جونش
من همینکارو میکنم گاهی بیشتر میخوره گاهیم نه همونقدر که باید میخوره

سوال های مرتبط