خانما چن هفته ای یبار نیازه سونو شکم انجام بدیم ????

۴ پاسخ

۳۲هفته سونو داره ویدونه ۳۶الی ۳۷هفته برای وضعیت قرار گیری سونو داره

من بعد انومالی هنوز نرفتم

هفته ۳۲ اخرین سنو ....البته ۲۸ تا ۳۲ شاید شما رفته باشی...الان باید صبر کنی تا زایمان

هروقت دکتر بگه

اگ بارداریت سالم و خوبه

سوال های مرتبط

مامان گلابی کوچولو مامان گلابی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد