من سرگیجه شدید میگیرم واحساس خفگی میکنم
نه من اصلا اینجوری نیستم
الان آی ویتا میخورم ،خیلی خوبه
من ن حالم بد نمیشه چ مارکی میخوری من مولتی ویتامین مینرال
اوف منم خوردم
خیلی بده
ده دقیقه بعدش هر چی خوردم بالا میارم
آره من حالت های عصبی بهم دست میدادازشدت گرسنگی دستهام میلرزید.ویبوست میشدم قطعش کردم نخوردم خوب شدم.خیلی قرص افتضاحیه
آخ دقیقا همین قرصایی ک داخلش دون دونه های رنگی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.