مامانا شما هر روز مولتی ویتامین می‌خورید ؟

۱۵ پاسخ

من یه روز در میون

بله هر روز

منم هفته ای دو روز میخورم

اره عزیزم بخور رو وزن بچه خیلی تاثیر داره باعث وزن گیری میشه

منم دکتر گفت بخاطر اینکه وزنت نره بالا ی روز در میون بخور

یک روز در میون میخورم البته دکترم میخواست قطع کنه چون وزنم یهو زیاد شد

منم شبا میخورم

بله من هرروز

از وقتی مولتی خوردم موهام جون گرفته هرروز می‌خوردم چون تپل شدم یه روز درمیون

وزنم رفته بالا دکتر گفت دوروز در هفته

بله هرروز

من یه روز درمیون میخورم

من حتی یدونه هم نتونستم بخورم 🫠ن مولتی ویتامین ن هبچ‌ مکمل دیگه ای گلاب ب روتون همه رو بالا میارم امیدوارم وزن بچه کم نباشه

من دکترم ننوشته برام

بعلههه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۳ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی هفته سی‌وهفتم بارداری