۷ پاسخ

اخر شب تب میکنن
البته انشالله واسه بچه شما خوب باشه اصلا تب نکنه

ازوقتی بیدارشه پاش درد میگیره شب هم ممکنه تب بالا داشته باشه

دختر من سمت شب تب کرد
حتما شب حواستون بهش باشه
انشالله که کلا تب نکنه
وزن ۱۳ قد ۸۲

بسلامتی عزیزم ایشالله که سبکه پاراکیدوسروقت بده حوله سرد بذار باهاش بازی کن بذار راه بره زودتر اوکی میشه دخترمن تازه شب دردش گرفت

خداروشکر نرمال بوده همه چیش .
عاجی واکسن کجا زد ؟

من هنوز ب اون مرحله نرسیدم

منم بردم امروز واکسن زد وزنش خیلی کم بود 😭

سوال های مرتبط