من باامروز ۱۹روزه که زایمان طبیعی کردم خیلی سخت بود البته بچه دوم بود دکترم گفت چون سراولی ۱۲ساعت دردکشیدی سراین یکی ۶ساعت بیشترنیست ودقیقا ۶ساعت دردکشیدم بعد به دنیااومددخترم
۸۵ روز
سزارین دوم
هنوز ۳۴روز مونده تازایمانم سزارین هستم انشاالله این روزهای خوش رابه خوبی به اتمام برسونیم باپسر گلم🙃🙂☺️
۵۶ روز مونده
احتمالا دو هفته دیگ زایمانمه🥲به خاطر فشار خون بالا
۴۹روز هنوز معلوم نیست بلاتکلیف😏
سلام منم ۴۰روز مونده تا سزارین ام انشالله همه بچه هامون و سالم بغل بگیریم و یه زایمان راحت و بدون مشکل داشته باشیم 🫶
بچه اول من که طبیعی هنوز تصمیم نگرفتم سزارین کنم یا طبیعی ولی اصلا دوست ندارم دوباره طبیعی انجام بدم
اگه طبیعی باشه که تا 10 هفته جا دارم
ولی سزارین 8 هفته
تقریبا 40روزی دیگه
طبیعی قراره زایمان کنم
من که خیلی مونده هنوز
دلم میخواد سزارین کنم فقط خدا خدا میکنم بیمه تکمیلیم وصل باشه وگرنه همچی کنسله😑
هنوز۳۰روزدیگع مونده تقریبا🥴🥴🥴
۶۳ روز سزارین
3روز مونده
سزارینم
سزارین ۸ هفته دیگه
۴۵ روز دیگه انشالله سزارین 🥰🥰🥰
طبیعی، 5 روز دیگه تاریخ ان تی مه
طبیعی
۳۵ روز مونده گل دخترمو بغل بگیرممم امیدوارم باتمام سختیا زودتر بگذره
من۵ روز دیگه نوبت عملمه سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.