راسته میگن حتنه هوا گرم خوب نیست

۳ پاسخ

بزرگ بشه که سختره عزیزم تو خونس جایی نمیخوای ببریش که سخت باشه

تو خونه است ک بچه گرما بهش نمیخوره .
اگر بزاری تابستون تموم شه بزرگتر میشه اذیت میشه خیلی .
دکتر میگه قبل اینکه بچه خودش متوجه بشه باید ختنه بشه ک روی روانش تاثیر نزاره
بهترین زمانش بین ۲ تا ۶ ماهه

الان خوبه تابستون سخته اونم تو خونه باشه مشکلی نداره خنک باشه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری