من فقط گریه میکنم حتی اگه دکتر بگه دارو نمیخورم
چون عوارض داره رو جنین
هم دکتر زنان هم دندان پزشک میترسن دارو بدن اصلا
تریاک بذار توش😅😅
منم دندون درد شدید داشتم همش میرفتم درمانگاه سرم استامینفن میزدن برام بعد ی دندون پزشکی رفتم دندونم عصب کشی کرد الان پانسمان تا بعد بارداری برم درستش کنم کامل
سلام قرص نوافن بگیر و بعد روی قسمتی که درد داری مواد داخل کپسول رو خالی کن چند دقیقه ای تو دهنت نگه دار بعد کامل دهنت رو بشور. دردت رو مسکن میکنه.
شاید چیزباطبع گرم خوردی من خیلی بادوم زمینی خوزدم دندونم دردمیکرد دیگ یکم سماق یاگوچه سبز یاابلیموبخورشایدازصفراس
من لیدوکائین میزنم
اسپری بی حسی دندان درد بگیر بزن خوبه اب دهنتو قورت نده ژل میخک هم عالیه من اینا رو تا یک ماه مصرف میکردم در روز چند وعده
آبغوره بانمک بجوشون سردش کن قرقره کن عالیه
مترونیدازول با اموکسی سیلین بگیر مترو ۱۲ساعته اموکسی ۸ساعته اینو دکتر من بهم گفت خوب شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.