سوالم دارم؛ ۱۴ روز بعد اقدام، کدوم روز اقدام؟ مثلاً من پریود که شدم ۵ خرداد پاک شدم اقدام داشتم اما تا روزهای تخمگذاری اثری ندارع روزهای تخمگذاری ام اقدام داشتم ،،، شما کدوم روز اقدام و حساب میکنید؟
منم همش میخوام بزنم هی میگم یه روزم صبرکن هنوز6روزمونده
جمعه تست بدم
نه زوده صبر کن تا نزدیک موعدت یا تاخیر بخوری
۱۴روز بعد نشون میده
نه زوده چند روز بعد تاخیر البته من یه روز بعد تاخیر زدم مثبت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.