لطفاً نظر بدید نگرانم؟

تصویر
۵ پاسخ

من ۳۶هفته زایمان کردم

من صبح اونجوری شدم غروب رفتم اگه ی ساعت دیرتر رفته بودم خطرناک بود
حالا نمیدونم تجربه خودمو گفتم

من اونروزی که احساس کردم شکمم خالی شده رفتم بیمارستان بدون هیچ دردی
وهمونجانگهم داشتن گفتن داری زایمان میکنی الانه که بچه ب دنیابیاد

هنوز که خیلی زوده برا زایمانت
ولی تکرر ادار و ترشح خونی جز علائم زایمانه

عزیزم منکه گفتم اون احساس سبکی روجدی بگیر برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان یزدان . اورهان مامان یزدان . اورهان ۴ ماهگی
مامان بچه مامان بچه ۱۱ ماهگی
مامان هیرمان🩵💫 مامان هیرمان🩵💫 ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه خانم مامان پناه خانم روزهای ابتدایی تولد