من ۳۶هفته زایمان کردم
من صبح اونجوری شدم غروب رفتم اگه ی ساعت دیرتر رفته بودم خطرناک بود
حالا نمیدونم تجربه خودمو گفتم
من اونروزی که احساس کردم شکمم خالی شده رفتم بیمارستان بدون هیچ دردی
وهمونجانگهم داشتن گفتن داری زایمان میکنی الانه که بچه ب دنیابیاد
هنوز که خیلی زوده برا زایمانت
ولی تکرر ادار و ترشح خونی جز علائم زایمانه
عزیزم منکه گفتم اون احساس سبکی روجدی بگیر برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.