خانما هم هفته من انتخابتون زایمان طبیعیه یا سزارین؟

۱۱ پاسخ

طبیعی اگه خدا بخواد

سرکلاژ بودم برام طبیعی انتخاب شد

سزارین

طبیعی

هم هفته ت نیستم ولی طبیعی انتخابم بوده از اول.حالا هرچی خدا بخواد

طبیعی عزیزم

من نامه سزارین گرفتم

سزارینم قطعا سزارین

کاش به انتخابِ ما بود مگه با این قانونا میشه هرچی خواستیم بشه😐😕

طبیعی

طبیعی عزیزم

سوال های مرتبط