۳ پاسخ

هیچی هرچی میخوریم در عذابیم نخوریمم یه جور بدبختیه.از هفته یازده تا چهارده

متوجه نشدم، منظورت ویارمه؟
سونو انتی ۱۲ هفته سه روز میگن بهترین وقتشه
درکل بین ۱۲ تا ۱۴ هفته باید سونو بدی بعدشم به فاصله کمتر از ۴۸ ساعت آزمایش

من والا زیاد نمیتونم چیزی بخورم غذا کلا دو سه قاشق بعدش تهوع میگیرم ولی بیشتر میوه و مغزیجات میلمه و ترشیجات و چیزای خنکککک

سوال های مرتبط