منم گریه میکنم هر روز نباشه یک روز در میان هست🥴🥴
ولی بعدش اذیت میشیم به دنیا بیاد پس بیا به خودمون قول بدیم هیچ چیزی و هیچ کسی برامون مهم نباشه .
اخرشم فقط ما مامانایم ک اذیت میشیم .
بله اولا که با کولیک و کلی دلدرد و گریه اذیتت میکنه بعدم سنش بیشتر بشه بچه عصبی و استرسی میشه
تو خودتم بریزی ضرر داره کلا سعی کن استرس و ناراحتی رو دور کنی اگه نشد حواستو پرت کن نشد گریه کن
من از وقتی باردار شدم هر روز گریه میکنم افسردگی شدید دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.