خانوما گریه ضرر داره برا نینی؟

۴ پاسخ

منم گریه میکنم هر روز نباشه یک روز در میان هست🥴🥴
ولی بعدش اذیت میشیم به دنیا بیاد پس بیا به خودمون قول بدیم هیچ چیزی و هیچ کسی برامون مهم نباشه .
اخرشم فقط ما مامانایم ک اذیت میشیم .

بله اولا که با کولیک و کلی دل‌درد و گریه اذیتت میکنه بعدم سنش بیشتر بشه بچه عصبی و استرسی میشه

تو خودتم بریزی ضرر داره کلا سعی کن استرس و ناراحتی رو دور کنی اگه نشد حواستو پرت کن نشد گریه کن

من از وقتی باردار شدم هر روز گریه میکنم افسردگی شدید دارم

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین و آرسین مامان ماهلین و آرسین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی کوچولو💙 مامان نینی کوچولو💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری