سلام دوستان اگ زیاد گریه کنی برا بجه ضرر داره

۸ پاسخ

نه گلم خوب نیست

ای وای خدا بداد بچم برسه

حتی زیادم بخندی ضرر داره
هرچیزی زیادش ضرر داره

این کار کردم اما نمیشه خیلی حالم بده خیلی برام دعا کنین

خب گلم خودتو سرگرم کن و حواستو پرت کن گریه اصلا خوب نیست جنین به مادر وابسته هست

چیکار کنم با شرایطی که من دارم نمیتونم خودمو کنترل کنم

بچه می‌ترسه

بله هم کولیک شدید داره بچه هم رفلاکس

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان میوه مامان میوه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیه ماه مامان آیه ماه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری