بهتره رعایت کنین، کلا خوردن شیرینی جات خوب نیس، یهو میبینین در هفته های بالاتر دچار قند بارداری میشید
من خودم قندم از حالت نرمال پایینتر بود، از ابتدای بارداری هم کلا حذف کردم قند مصنوعی رو
سلام مامانای گل
خوش ب سعادتت عزیزم
خوشبحالتتتت😂😂
من اون همه مراعات کردم تر از ۲۷هفته دچارش شدم شدید جوری که الان واسه انسولین بستری هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.