سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک 😍😍
شما کدوم بیمارستان زایمان کردید ؟
طبیعی یا سزارین ؟
دخترمنم ۵ ماه و ۱۲ روزشه میخوام شروع کنم کم کم
دکتر من گفت از ۴ بده ولی من ندادم پنج ماهش پربشه شروع میکنم
من دکتر گفت بعد۵ماهگی بده ولی فعلا نمیدم تا یکی دوهفته بگذره از ۶ماه
من از۵ ماه ۶ روزش بود شروع کردم
اگه وزن گیریش خوبه
رفلاکس نداره
اعتصاب شیر نداره
بهترین زمانش ۶ ماهگیه
من از ۴ماه و خورده
من بعد واکسن ۶ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.