۷ پاسخ

سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک 😍😍
شما کدوم بیمارستان زایمان کردید ؟
طبیعی یا سزارین ؟

دخترمنم ۵ ماه و ۱۲ روزشه میخوام شروع کنم کم کم

دکتر من گفت از ۴ بده ولی من ندادم پنج ماهش پربشه شروع میکنم

من دکتر گفت بعد۵ماهگی بده ولی فعلا نمیدم تا یکی دوهفته بگذره از ۶ماه

من از۵ ماه ۶ روزش بود شروع کردم

اگه وزن گیریش خوبه
رفلاکس نداره
اعتصاب شیر نداره

بهترین زمانش ۶ ماهگیه

من از ۴ماه و خورده

من بعد واکسن ۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان نیل مامان نیل ۱۱ ماهگی
مامان نازگل😍❣️ مامان نازگل😍❣️ ۱ سالگی