۱۰ پاسخ

من سزارین شدم
با بیهوشی کامل و همراه پمپ درد
دردش قابل تحمله
اصلا اونجوری که خیلیا میگن نیست
یکوچولو موقع اولین راه رفتن سخته که اونم زیاد نیست
ببین قدرت یک زن خیلی بیشتر از این حرفاست
اصلا نگران نباش

منم تجربه اولمه و سه روز دیگه زایمانمه خیلی استرس دارم🥲

شیرخشک هم من برده بودم چون شیر تا دو سه روز نمیاد مامانم قایمکی میداد ب بچم ک گرسنه نمونه

عزیزم بدن با بدن فرق داره من بی حسی گرفتم ماساژ اول رو نفهمیدم ماساژ دوم تحمل کردم ماساژ سوم نتونستم تحمل کنم اجازه ندادم حتما جوراب واریس بگیر بعد عمل بپوش دکتر من یادش رفته بود نگفته بود با اینکه تو حاملگی ورم نداشتم بعد عمل پاهام تا زانو ورم کرده بود و تازه تازه داره ورمش خوب میشه حتما کاچی و گوشت تو شیشه بخور منم شکم اول بودم و از تخت پاشدنی واقعا اذیت شدم

من دیروز سزارین شدم عزیزم ترسش بیشتراز دردشه فقط پمپ درد یادت نره

اصلا استرس نداشته باش
بعد زایمان حدالامکان سرتو تکون نده نسکافه وکمپوت گلابی بخور یکم اولش سخته راه رفتن ولی راه برو تا زودتر سرپا بشی حمام هم میری بخیه خشک کن با سشوار که یک وقتی خدای نکرده عفونت نکن عزیزم سردی زیاد نخور چون هم برای خودت هم بچه بده چون شیر میدی کاچی بخور گوشت تو شیشه تا قوت بگیری

حتما پمپ درد بگیر

بنظرم بدن تا بدن فرق میکنه اطرافیان به من میگفتند چیزی نیست ولی خیلی سخت و دردناک بود مخصوصا شب اول و دوم و وقتی میخوای از تخت بیای پایین.من پمپ درد هم داشتم ولی دردم زیاد بود. دکترم خیلی خوب همه چیز رو تخلیه کرده بود و من خونریزی همراه با لخته نداشتم. من تا ۱۵ روز درد داشتم و تا ده روز میخواستم از روی تخت بلند بشم شوهرم کمکم میکرد چون سوزش خیلی زیادی سمت چپ دلم داشتم

من اگه بازم به عقب برگردم سزارین رو انتخاب میکنم درد بعد از عمل با شیاف قابل تحمله سختیش همون یه هفته، ۱۰ روز اولشه ، من بی هوشی کامل بودم ماساژ رحمی رو هم وقتی بی هوش بودم برام انجام دادن، سوند هم یه سوزش کمی داشت

استرس نداشته باش عزیزم.
۸.۹ ساعت قبلش ناشتا باش.شب قبلش تخم مرغ اصلی با یه کاسه سوپ بخور.

سوال های مرتبط