شمالیای عزیز ، شما توی بارداری باقالی قاتق میخوردین؟؟

۴ پاسخ

من یکی دوبار خوردم
اگه خودت حساسیتب باقالی نداشته باشی اشکالی نداره ولی باز کم بخور هم بخاطر شیوید هم باقالی

من میخورم،مشکلی داره مگه؟

اره من خوردم

وای من شمالی نیستم ولی دلم خیلی باقلی قاتق میخاد😭

سوال های مرتبط

مامان فربد خان🌺🧿 مامان فربد خان🌺🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق🌰🩷 مامان فندق🌰🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی