من امروز از دکترم پرسیدم گفت اگه به باقالی حساسیت نداری اشکال نداره،بازم نظر دکتر خودتو بپرس
نخوری بهتره
فعععک نکنم خوب باشه... هوس کردی یکی دو تا دونه بخور فقط ... ممکنه الرژی وجود داشته باشه
چیزی نمیشه بخور همه چی کمش مجازه هرروز که نمیخوری
من که نشنیدم ضرر داشته باشه
به شدت ضرر نخور عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.