میشه باقالی بخورم
شما خوردین تو دوران بارداری??

۱۴ پاسخ

ن باقالی توبارداری میگن خوب نیس بخوری

من اوایلش که نمیدونستم باردارم خییلی خوردم 😄 هم باقالی پلو هم باقالی پخته

اره زیاد

من چند بار تو اش بود خوردم یکی دوبارم تو باقالی پلو

باقالایی میشه

وااااااااای نخوریداااااا، من خوردم دخترم فاویسم گرفت

من چند بار درست کردم خوردم

من باقالی پلوخوردم تنهانخوردم

انقد دلم باقالی پخته میخواد🥲🥲

خودت درست کن بادش را بگیر

آره اشکالی نداره

من ک دیروز خوردم🫤

واااای انقد منم هوس کردم

نخوردم علاقه ای ندارم اما خب هرچیزی بنظرم اندازه و در حد رفع هوش مشکلی ندارنه

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقامهدی ونینی🌱 مامان آقامهدی ونینی🌱 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد