۳ پاسخ

برا پسر من ۱۳ بود دو روز گذاشتیمش دستگاه دوباره برگشت الانم ۱۴ دارو داده فعلا انشاالله که زودتر خوب شه نی نی

انشالله مرخص بشه
اومد خونه هم پیگیر باشید
من بردم دکتر قرص و قطره شیرخشت داد

ان شاالله که خیره با خبر خوش بیای

سوال های مرتبط