۴ پاسخ

عزیزم اکثرا از 35 هفته ب بالا نمیره دستگاه.
وزنش تو سونو اشتباه هم شاید بزنه. احتمالا بیشتر باشه.
انشالله ک مشکلی نیست

انشاالله نمیره چرا زود زایمان میکنی

انشالله ک نمیره بسلامتی باشه برای منم دعا کن

انشالله ک نمیره

سوال های مرتبط

مامان کارن دخملم 🤰🏻 مامان کارن دخملم 🤰🏻 ۱ ماهگی
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی