۳ پاسخ

ویتامین آ د به موقعه بده میگن خیلی تاثیر داره

یعنی اصلا نگرفته یا یه کمی گرفته الان باید بتونه گردنشو یه چند ثانیه نگه داره یا رو متکا که می زاری باید سمت بالا بگیره

برا گردن گرفتن
ی بالش بذار زیر سرو دستا و سینش بذارش روی اون چن دیقه بعد از روبرو باهاش بازی کن تا نگات کنه و هی سرشو بیاره بالا
برا آغو کردن برو جلو تو صورتش از تزدیک باهاش حرف بزن خسته نشو هی تکرار کن حرف بزن از خودش صدا درآورد هی ذوق کن واکنش نشون بده تا خوشش بیاد و بیشتر سرصدا کنه
یا ببرش جلو آینه خودشو ببینه و باهاش حرف بزن

سوال های مرتبط

مامان رادمان مامان رادمان ۱۳ ماهگی
مامان آرتین جوجو🐥 مامان آرتین جوجو🐥 ۵ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی