به نظر به بچه اول و دوم ندارع ..
هرچی سیر تکامل گوارش بچه تو شکم کامل تر بشه و بدنیا بیاد گوارش قوی نری داره و دچار کولیک نمیشه .
شاید اغلب بچه های که هفته های پایین آری بدنیا اومدن داشته باشن
دوران بارداری خیلی تاثیر داره ...
پسر من از همون روزای اول داشت و الانم داره
دخترت کی اروم شد
اخه ۱۸روزگی ک وقت کولیک نیست
از یک ماه شروع میشه
منم شنیدم بچه های اول کولیک دارن دومیا یا ندارن یا خفیفه
مامانم میگ بچه اولی همیشه دارن من اولیم شدیدددد داشت کولیک دومیم اصلا نداشت و سومی هم مقداری داشت
بدن هر فرد از بدو تولد با فرد دیگه فرق داره مگه میتونید بگید چرا ی آدم زود به زود مریض میشه یکی دیر ب دیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.