۲ پاسخ

من دختراولمو از ۴ ماهگی با آب برنج شرو کردم این یکی هم همینطور

سلام من😂🤦🏻‍♀️
همه میگن نده ولی من بیسکوییت مادر میدم روزی ی دونه خداروشکر مشکلی هم پیش نیومد

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی