سالم بدنیا بیاد کافیه خردادی و تیرماهی فرقی نداره
تیر ماهی بشه عالیه
منم دوست دارم ۱ تیر باشه
۱تیر
فرقی نداره عزیز تنش سلامت ببین نظر همسرت چیه
مرسی از همه مامانای خوشگل مرسی که نظرتون رو بهم گفتید 😍😍
تیر ماهی خوبه
منم اول تیر گفتم نامه بده
۱تیر به نظرم خوبه
۳۰ خرداد از نظر تاریخ و عددی رند تره بازم نظر خودت مهمه گلم
کی رفتی پیش دکتر؟ چند هفته بودی
من هنور نرفتم دکتر برای نامه بپرسم ببینم کی بهم نامه میده، سزارین دومم
منم عین شماست تاریخ زایمانم میگم تیری بشه بهتره 🥰
من و شما مثل همیم 😍
منم تیر ماهی بشه دوست دارم
من بودم ۱ تیر رو انتخاب میکردم
برج ۴😁😍
تیر ماهی باشه
ن بخاطر ماه ها
چون دراصل تولد اصلیش ک دو هفته جلوتره با حساب چهل هفته تیره دیگ
بنظر من حداقل اینجوری تو ماه تولد اصلیش بدنیا میاد
من خودمم بهمین خاطر دلم میخاد مرداد باشه
تیر ماهی بشه☺️😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.