من اصلا تاریخ رند نمیخوام باشم
توی تاریخای رند بیمارستانا واقعا عجیب شلوغه
و واقعا این تاریخ رند هیچ تاثیر مثبتی در اینده بچه نداره
ترجیه میدم یه وقت خلوت تری باشه😅
من بودم تاریخ رند انتخاب نمیکردم بس که شلوغه رسیدگی کم هست
دکترمن گفت ۳و۴و۵ تعطیله بهم گفت ۲تیر
۳.۴.۰۵ هم جالبه
۳/4/1405
دکترم گفت ۴.۴.....۴...۵
قبول نداریم تعطیلات .منم گفتم ۲۸ بشه حداقل رو تولد پسرمم ۲۸ بهمن
من خودم ۱تیر میرم نخاستم تعطیلات بیفته
تاریخای رند بیمارستانا افتضاح شلوغ میشن من مرداد زایمانمه ۳۸ هفته و ۴ روزم دقیق میوفته۵٫۵٫۵ دکترم گفت میتونم بنویسم ولی خیلی اذیت میشی بیمارستان شلوغ و رسیدگیا کم میشه
۴/۴ خیلی خوبه منم دون تاریخ و دوست دارم ولی اونروزم هم عاشوراست و هم تعطیل رسمی همه جا شلوغ و غلغه میشه😩
منم همین تاریخ هستم خواهر 😂موندم کدوم بهتره
۵/۴/۵ باحاله
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ خیلی باحال تره به نظر من
عزیزم تو روبیکا کانال بارداری باز کردم اگه خواستی عضو شو فقط ایدی رو تو روبیکا سرچ کن ❤️
sahar_dailyy
منو شما باهمیم شما سزارینی؟؟؟؟؟
۴/۴تاریخ لاکچریه دیگه
بنظرم ۰۴/۰۴
اصلا مشخص نمیشه تاریخ دقیق شایدم خردادی بشه به منم گفته تیر ولی شاید زودتر بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.